About Me

My photo
hmmm...i don't know how to describe my self ... but all i can say that..i love making friends . talkative . chatting . travelling . colouring . eating :)

Saturday, November 22, 2014

Kaya dalam Kehidupan

Kaya,,,,
Shopping,,, Brand !!!

Assalamualaikum...

Semalam pergi jalan-jalan at Johor Premium Outlet...
Waktu syok-syok shopping kat kedai Traveller tu tiba-tiba terdengar perbualan....

Budak perempuan:
"I want that suit, this bag, the glove and the mask and those shoes."

Lepas tu ada sorang lelaki ni datang kat counter pastu bg kad ... Fuhhh bunyi cash dye kemain.... bnyk btul duit dyeorg ni... Untung laa..
Aku datang situ pun beli stoking je .... mahallllllllll..
Bila ingat balik best pulak jd kaya... mulalah berangan dah besar nnti nk kerja rajin2 pastu shopping bnyk2!! mesti syok...
Tapi bila pikir balik benda ni smua tak kekal pun.... herm... lama2 hapus jgak.. kan ??
Bila aku tengok artis semua pkai bju brand-brand... nak jugak....

So last-last, aku pergi je tmpt yg org kaya-kaya beli belah....
Tgk dyeorg beli itu ini pun jadilah..... wakakaka...

*amek kerusi-duduk depan kedai-pandang orang beli barang......
#termampu

sje je nk share story... thnx for reading ... ^_^
K Bubye !!
Salam ...

No comments:

Post a Comment